Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Η γενναιοδωρία ενός συγκαπνιστή

Ακόμα μία Stanwell. Αυτή, όμως, έχει κάτι το ιδιαίτερο. Κουβεντιάζαμε διαδικτυακά στο ελληνικό forum καπνιστών πίπας και κάποια στιγμή ο ptzavel ποστάρει μία πολύ ευγενική προσφορά για νέα μέλη. Ήθελε να χαρίσει κάποιες πίπες που δεν κάπνιζε πια. Ρωτάω μεταξύ σοβαρού και αστείου αν σκεφτόταν να δώσει και μία Stanwell που είχε αναρτήσει παλαιότερα στο thread της συλλογής του, ξεκαθαρίζοντας ότι ενδιαφέρομαι να την αγοράσω ή να την ανταλλάξω με μία δική μου. Δεν περίμενα ότι θα μπορούσε να αποχωριστεί μία τόσο όμορφη πίπα. Με διέψευσε την επόμενη ημέρα. Έλαβα ένα pm, όπου μου έλεγε ότι δεν είχε πρόθεση να μου την πουλήσει ή να την ανταλλάξει. Αντίθετα, θα μου τη χάριζε! Προσφέρθηκα για ακόμα μία φορά να την αγοράσω, αλλά αρνήθηκε. Την επόμενη ημέρα ήρθε στα χέρια μου. Εξαιρετικό κομμάτι. Σχεδόν σαν καινούρια. Λίγο κοντύτερη από 12cm. Άφιλτρη, με τις στάμπες της και το logo στο επιστόμιο ok.








Το μόνο που με προβληματίζει είναι η στάμπα. Δεν καταλαβαίνω αν αυτό που βλέπω είναι 181 (με τον έναν άσσο χτυπημένο ανάποδα) ή 18l. Δυσκολεύομαι, λοιπόν, να βρω ποιος τη σχεδίασε. Αλλά θα επανέλθω επ'αυτού μόλις βρω περισσότερα στοιχεία.



Εν τω μεταξύ, δεν χορταίνω να θαυμάζω το φιάμμα της και το plateau στο rim. Είναι ίσως η πίπα με το καλύτερο grain στη συλλογή μου. 360 μοίρες straight grain!











Πολλές φωτογραφίες, θα πεις, αλλά έτσι κάνουν τα παιδάκια όταν τους χαρίζουν ένα καινούριο παιχνίδι. Ευχαριστώ ειλικρινά τον Παναγιώτη για το μικρό αυτό διαμαντάκι που τόσο γενναιόδωρα αποχωρίστηκε. Μου το έδωσε χωρίς τούμπανα και παράτες και χωρίς να περιμένει το παραμικρό αντάλλαγμα. Ένας πραγματικά ευγενής καπνοσυριγγιστής. Το πρώτο μπωλάκι θα είναι στην υγειά σου, ptzavel. Smoke in peace.

Δεν υπάρχουν σχόλια: