Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

1η Σεπτεμβρίου



Δεν έχω καμία αγωνία για το τι θα γίνει και πως θα ζήσω. Έτσι κι αλλιώς, ψιλομουντρούχος είμαι και μάλλον σπιτόγατος. Και ναι, έχουν δικαίωμα να ζήσουν υγιεινά όλοι (ακόμα και αυτοί οι υπέρβαροι που τρώνε τον άμπακα, δεν περπατάνε ούτε μέχρι το περίπτερο, βρίζουν 1,5 ώρα στον δρόμο για τη δουλειά κάθε πρωί χωρίς να κατανοούν την έννοια της αρτηριακής πίεσης και φωνάζουν για παθητικό κάπνισμα, καρκίνο και "έρευνες" - ανάθεμα κι αν ξέρουν τι σημαίνει επιστήμη οι αγροίκοι). Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης? Της ελεύθερης επιλογής? ίσως ο έλεγχος της εγκυρότητας όλων αυτών των βαρύγδουπων "επιστημονικών" ευρημάτων? Μπα, δεν με νοιάζουν όλα αυτά, τουλάχιστον προς το παρόν.  Ίσως εν καιρώ επανέλθω στο θέμα. Αυτό που με εντυπωσίασε σήμερα είναι κάτι που άκουσα από έναν τρομακτικά χαρούμενο (μιλάμε για μόνιμο τζοκερικό χαμόγελο μπασταρδεμένο με λίγο από satan-clause)   υποστηρικτή των αδυνάτων (βλ. αντικαπνιστών - έλεος με το πρώτο συνθετικό, εγώ είμαι απλά καπνιστής και όχι αντι-αντικαπνιστής), να λέει ότι τον επιβαρύνουμε ως Έλληνα φορολογούμενο, διότι πληρώνει τη νοσηλεία μας όταν παθαίνουμε κακά πράματα λόγω του καπνίσματος. Εν ολίγοις, εμείς κάνουμε τη μαλακία και αυτός που δεν φταίει σε τίποτα πληρώνει τα σπασμένα. Αυτή η θέση είναι απάνθρωπη, γεμάτη μίσος. Και δεν είναι το πρόβλημα ο τύπος που την είπε τη μπαρούφα. Το πρόβλημα είναι η νοοτροπία αυτή που κουβαλά η εκάστοτε αντι-καπνιστική περσόνα. Καθώς το "αντί" αυτό μεταβιβάζεται πλέον στους ανθρώπους και δεν περιορίζεται στην πράξη του καπνίσματος. 

Διότι, παλιοαρχίδι, υστερικέ μισάνθρωπε (που επιτέλους θα απελευθερώσεις τον καταπιεσμένο χαφιέ που έκρυβες μέσα σου και εγώ θα βρεθώ απένταρος από τις πενηντάγιουρες αφαιμάξεις), δεν μου καίγεται καρφί που δεν θα μπορώ να καπνίσω σε δημόσιους χώρους. Σε τελική ανάλυση, θα βρω την άκρη. Μπορεί και να καπνίζω λιγότερο. Μπορεί και να καπνίζω μόνο στο σπίτι μου. Μπορεί και να το κόψω. Αλλά ό,τι και να κάνω, αν εσύ ή το παιδί σου χτυπήσετε στον δρόμο, εγώ θα τρέξω να δώσω αίμα. Και αν όταν πεθάνω κάποια όργανά μου είναι ok, θα στα δώσω ευχαρίστως εφόσον τα έχεις ανάγκη. Και ό,τι άλλο μπορώ. Και θα πληρώσω με χαρά τους φόρους μου για την Υγεία (όλων μας, όχι μόνο για την πάρτη μου). Έτσι λειτουργεί το πράγμα. Τα πρωτεύοντα οργανώνονται σε κοινωνίες. Βλέπεις, εγώ ο ηλίθιος και δέσμιος του εθισμού μου αυτά τα θεωρώ αυτονόητα. Αλλά εσύ, είπαμε, είσαι αντι-καπνιστής.    

3 σχόλια:

Διόνους είπε...

Εύσημα καλέ μου φίλε Δημήτριε! Σε καλημερίζω επισημαίνων δύο πραγματάκια:
Πρώτον
Ο πυρήν των προβεβλημένων αντεπιχειρημάτων των αντι-καπνιστών θα πρέπει να γνωρίζουμε πως είναι η βάσις των αντκαπνιστικών αιτιών και μέτρων, επικαλουμένων σαφώς και βεβαίως το πρόσχημα του δέοντος και καλού της υγιείας όλων.
Και δεύτερον
Οι αυτοαποκαλούμενοι αντι-καπνιστές και χρησιμοποιούντες τον ανωτέρω όρο,
τάσσονται αυτομάτως έναντι και εναντίον των καπνιστών, μετα μίας προθέσεως και θέσεως αντιπαλότητος, αναιρούντες ταυτογχρόνως την μη ενδεχομένως καπνιστικήν των θέσιν.
Άλλως και ωσαύτως κάποιοι λέγοντες,
πως δεν υποστηρίζουν καμμία ομάδα ποδοσφαίρου επί παραδείγματι, όμως είναι αντι-ολυμπιακοί.
Και πάλι την καλημέρα και την αγάπη μου.

Ανώνυμος είπε...

Πρώτον:όλη αυτή η αντικαπνιστική προπαγάνδα μου φέρνει στο νου σταυροφορίες κι εποχές αγρίου προσηλιτισμού.Δεύτερον:κακά πράγματα μπορεί να πάθεις κι από το χαρτί που σκουπίζεις τα οπίσθιά σου, δεν είδα κανέναν να τρώει πρόστημο.Τρίτον και τελευταίο:κάποτε κυκλοφόρησε ενα βιβλιαράκι το οποίο είχε στο εξώφυλλο ένα καμπουριασμένο ανθρωπάκι, καραφλό, με πολύ μακριά χέρια και παλάμες γεμάτες τρίχες.Ο τίτλος του ήταν ¨Η μαλακία και τα φρικτά αποτελέσματα αυτής¨. Προτείνω να το κάνουμε δωράκι στον Ελληναρά φορολογούμενο.Αυτά και μη χειρότερα...ΣΚ

Davis Pipe είπε...

Hope smokers will aware of these.