Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Μια Ardor κοσμεί την συλλογήν μου!

Έν πραγματικόν αριστούργημα κοσμεί πλέον την συλλογήν μου. Ardor η μεγαλοπρεπής, όπως μου αρέσει να την αποκαλώ! Συμφωνώ καθ’όλα τα προλεχθέντα του φίλου και συγκαπνιστού Pipe Smoker και χαίρομαι ιδιαιτέρως που αποκτήσαμε την ίδια ημέρα την πρώτη μας Ardor Giove Fantasy (ευτυχώς δεν συνέπεσε το γούστο μας φίλε μου, παρά μόνον το μοντέλο και το τελείωμα!). Η όλη διαδικασία παραγωγής της, η μοναδικότης της, καθώς επίσης κι ο καταπληκτικός σχεδιασμός της με συναρπάζουν. Άψογη αισθητική, άψογο δέσιμο, κορυφαία ποιότης υλικών. Έν πραγματικόν καλλιτέχνημα! Και φθάνοντας εις το ζητούμενον του κάθε καπνιστού, την πεμπτουσίαν του καπνίσματος, η Ardor καπνίζει μοναδικά, προσφέροντας εις τον μέγιστον βαθμόν την γευστικήν ολότητα του καπνού. Όπως λέγει κι ο φίλος Pipe Smoker: ‘’καπνίζει σαν όνειρο’’.
Εν κατακλείδι, δίδω τα συγχαρητήριά μου εις τον κύριον Ανδρέα (ιδιοκτήτη του καταστήματος Cassano, όθεν έγινε κι η αγορά), δια την εξυπηρέτησιν και τας φιλικάς του συμβουλάς.

Επισήμανσις
Φρονώ πως κάθε καπνιστής οφείλει εις τον εαυτόν και την συλλογήν του μια Ardor. (ή έστω μια Ardor).

Ιδού το κόσμημα:



12 σχόλια:

Churchwarden είπε...

Kαλή, αλλά σα να μου φαίνεται η του Pipes καλύτερη.

Demetres είπε...

@Churchwarden: Εσύ δεν πιάνεσαι για κριτής. Υπάρχει bias, το οποίο ενισχύθηκε από την ξαφνική αγάπη που προέκυψε τις τελευταίες μέρες.

Η πίπα είναι όντως πανέμορφη και οι φωτογραφίες την αδικούν. Live είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή. Καλοκάπνιστη, Διόνους.

Churchwarden, και στα δικά σου. Αξίζει πραγματικά τον κόπο.

Churchwarden είπε...

Pipes, είσαι ένα αρνητικό. Ο Διόνους είναι χιονισμένος. Ο Νίκος είναι τονιονιός.

Churchwarden είπε...

Κι όπως κοίταζα κατά την ανατολή, ποιον είδα εγώ καλπάζοντα με μία πίπα ΝΑ...

Churchwarden είπε...

Σου απαγορεύω να χρησιμοποιείς τη λέξη "καπνοσυριγγισμός" και τα παράγωγά της. Τη χρησιμοποιούν κάτι παιδιά σ'ένα forum-αλλά τουλάχιστον αυτά με ρωτήσανε, ενώ εσύ την οικειοποιήθηκες αυθαιρέτως. Ορίστε μας. Pipes the White. My ass.

Demetres είπε...

Καταρχάς έχουμε κάνει το post του Διονύση πίνακα ανακοινώσεων. Οι πινέζες λείπουν.

Όσο για τη συγκεκριμένη λέξη, έχεις δίκιο. Δεν ακολούθησα το πρωτόκολλο. Κανονικά θα έπρεπε να βάλω πρώτα κάποιον που δε σε ξέρει να σε βρίσει, ύστερα να "φύγεις τελείως" και μετά να την οικειοποιηθώ με δόξα και τιμή. Αν συνεχίσεις να αυθαδιάζεις, θα σε μεταμορφώσω σε Talpa sp. με το ραβδί μου.

Για να επανέθουμε, όμως, δεν είναι πολύ όμορφη η καπνοσύριγγα του συγκαπνιστή? Μου θυμίζει παλιό ιστιοφόρο.

Churchwarden είπε...

Πού πα ρε Pipedalf με τα επανέθουμε και τα αυθαδιάζεις; Η Διόνου Pipe είναι πολύ αμπλαούμπλικη για τα δικά μου γούστα. Είναι metal-και γω, ως γνωρίζεις, είμαι του classic rock. Λογοκλόπε. Άθλιε. Τονιονιέλομαν. Tα λέμε face to face. Υου can walk the πορδ but can you rock the φιορδ if you can talk the Μαll στο Αμαρούσιον;

Demetres είπε...

Τώρα έθεσες το θέμα στη σωστή του βάση. Ξέχασες μόνο να αναφερθείς στη φοιτητική μου ιδιότητα. Ραντεβού την αυγή στο άπειρο για μονομαχία. Διάλεξα ήδη τα όπλα: Τραπουλόχαρτα και peomilk. Και αν γουστάρεις ρεβάνς μετά την ήττα, trivial (σκέτες ερωτήσεις).

Για την πίπα δεν έχεις δίκιο. Θέλεις να σε κεράσω μια σαμπούκα να το συζητήσουμε πολιτισμένα?

Churchwarden είπε...

Όχι. Δεν πίνω ποτέ σοβαρά με φοιτητές.

Demetres είπε...

Ούτε malt?

Churchwarden είπε...

Oύτε. Eκτός αν με το malt παύει η φοιτητική σου ιδιότητα και κονταίνει το μαλλί σου. Εφηβάριον.

Demetres είπε...

Θα το ψάξω στη βιβλιογραφία, μπαστουνοκατάπιε.