Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

Η εφηβεία μου γερνάει

Η χρονιά μπήκε με συνοδεία Erinmore. Κολλημένος θα πεις. Δεν αντιλέγω. Το μόνο ελαφρυντικό είναι πως τα προσωπικά κολλήματα περιορίζονται σε σχετικά λίγα ζητήματα. Απολογισμός? Λίγα έχω να πω. Όλα έμειναν ίδια με μικρές βελτιώσεις. Τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα να αντικαταστήσουμε τη λέξη "ίδια" με τη λέξη "σταθερά". Οι φίλοι επιβεβαίωσαν την ιδιότητά τους, ο έρωτας έθεσε τα όρια λίγο μακρύτερα και τα λεγόμενα "επαγγελματικά ζητήματα" προχώρησαν. Η μανία μου με τις καπνοσύριγγες καταλάγιασε, απέκτησα αγαπημένο καπνό και κάποιες γνώσεις επί του καπνίσματος. Δεν άλλαξε κάτι, ενώ πολλά διαφοροποιήθηκαν. Κάτι αντίστοιχο με την πορεία προς την ειδογένεση. Δεν παίρνεις χαμπάρι την αλλαγή, παρά μόνον αν κάνεις μερικά βήματα πίσω, αλλά είσαι ήδη κλεισμένος σε δωμάτιο 1χ1. Ας δούμε τη θετική πλευρά. Οι θρησκευόμενοι έχουν το αποκούμπι τους στον Θεό. Έτσι κι εγώ, όταν μπερδεύομαι, επανέρχομαι πάντα στις βασικές αρχές. Ελάχιστα είναι τα σύνθετα προβλήματα.
Αν έμαθα? Να σκεφτώ. Μάλιστα, έμαθα:
Ο Σκρουτζ Μακ Ντακ και ο Charles Sims παραμένουν πρότυπα.
Η ποίηση και η μουσική είναι απαραίτητα συστατικά της ιδανικής ζωής μου.
Οι έστω και άπαξ ερωτευμένοι είναι τυχεροί άνθρωποι.
Οι βλάκες, αν και δεν ευθύνονται για τη βλακεία τους, είναι, έστω και ακούσια, επικίνδυνοι.
Οι φίλοι μου είναι όντως ιδιότροποι στην πλειονότητά τους.
Το τσιγάρο δεν είναι τελικά τόσο γευστικό.
Μετά την υγεία, η γαλήνη είναι το πολυτιμότερο αγαθό.
Μπορώ να συγχωρήσω στον εαυτό μου τον συμβιβασμό, από τη στιγμή που έχω επίγνωση αυτού.
Διαθέτω 1-2 ταλέντα, τα οποία δε θα αξιοποιήσω ποτέ. Και σχεδόν δε με πειράζει.
"Ποιο το όφελος?", αναρωτιέμαι μαζί σου και μου έρχεται στο μυαλό η τελευταία στροφή του Gabrielle Didot. Ψιλοβαρέθηκα. Άσε που αυτό είναι συμπέρασμα του νέου έτους και για αυτό εκτός θέματος. Έτσι, είπα να γράψω κι εγώ κάτι, μια που άλλαξε ο χρόνος.
Καλημέρα. Και καλή χρονιά.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η αλλαγή του χρόνου είναι ένα απολύτως αυθαίρετο σημείο στη ροή του χρόνου. Η φύση του, κβαντισμένη ή όχι, δεν μας επηρεάζει όταν βρίσκουμε την αφορμή να συλλογιστούμε την δική μας θέση απέναντί του.
Ο ψυχολογικός / βιολογικός χρόνος είναι αδυσώπητος. Ξεκινάω τα πάντα με την πίσω σκέψη ότι σε λίγο θα τα βαρεθώ. Βοηθάει, όταν τελικά έρθει η στιγμή της βαρεμάρας. Αν είναι σημαντικά, τελικά την ξεπερνάς και προχωράς.
Καλή χρονιά !!

Ανώνυμος είπε...

Σε ό,τι αφορά στο Νέον Έτος, o μετριασμός σχολίων δε με αρέσει.

Demetres είπε...

Ούτε εμένα. Κάτι spams έπεσαν, αλλά σταμάτησαν. Επανερχόμεθα στο status ασυδοσίας. Καλή χρονιά, ThinAir και Churchwarden.

Κιπονπαφν!