Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

Το πιγκαλάκι

Η BC είναι μια ίσως παρεξηγημένη εταιρία. Μάλλον λόγω του ότι τα μοντέλα της πουλάνε τρέλα που και που. Δύσκολα εμπιστεύεσαι μια εταιρία που παράγει καρναβαλικές πίπες. Από την άλλη τον τελευταίο χρόνο το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο για κάποιον είναι να μου πάρει δώρο που να μου αρέσει. Πάλι με την καλή μου εντός πιποκαταστήματος. Πάλι η γνωστή διαδικασία. Διαλέγω τρεις, διαλέγει τη μία. Δεν θυμάμαι την περίσταση. Αλλά δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι διάλεξε το "πιγκαλάκι".
Πιο συγκεκριμένα, ένα half bent rusticated apple, την BC Pigalle 1789.



Το παιχνιδιάρικο λογότυπο της BC μου αρέσει. Όπως μου αρέσουν και οι πίπες της. Εκτός από ποιητές η Γαλλία βγάζει και άλλο ένα (τουλάχιστον) πολύ καλό προϊόν.

Το συγκεκριμένο σκάλισμα μου αρέσει ιδιαιτέρως. Δεν ξέρω σε ποιο κίνημα εντάσσεται η τεχνοτροπία, αλλά το αποτέλεσμα ικανοποιεί τουλάχιστον δύο από τις αισθήσεις μου.





Πολλά για να διαβάσει κανείς στον ελεύθερο χρόνο του...


Είναι ένα από τα καμάρια της συλλογής μου. Πανάλαφρη, ισορροπημένη και ιδιαίτερα όμορφη. Καμία από τις καπνοσύριγγές μου δε φιλοξενεί με τόση ζέση τα VΑs στην εστία της. Από τις καλύτερες μάχιμες.


2 σχόλια:

bluesb είπε...

Επιτέλους! Και αυτό το post περιμέναμε (κάποιοι παλιάνθρωποι ;-) )πολύ καιρό!
Έχω να παρατηρήσω πως για άλλη μια φορά η δεσποινίς διάλεξε κάτι πανέμορφο. Παρατηρώ μια ροπή προς τις σκαλιστές και αμμοβολής...Εύγε, να και μια γυναίκα που δε προτιμά τα φανταχτερά και τα κραυγαλέα!
Συγχαίρω και τους δυό σας για την όμορφη επιλογή, και για την καθιέρωση του "θεσμού".

Για την νέα σου "κυρία" θα ευχηθώ καλοκάπνιστη, είναι όμορφη και ιδιαίτερη. Αυτή η εταιρία με έχει προβληματίσει, αλλά γενικά οι Γάλλοι το έχουν το περίεργο χιούμορ. Οπότε...Πάντως η συκγεκριμένη είναι όμορφη και κλασσική. Χαίρομαι καθώς διαβάζω πως καπνίζει και καλά.

Δεν έχω παρα να ευχηθώ με το καλό οι επόμενη! Όμορφη αγορά και αυτή. Παρατηρώ μια συλλογή που καθώς αναπτύσσεται πολύπλευρα, παραμένει στιβαρή στον πυρήνα...

Όμορφα!

Demetres είπε...

Thanx για τα καλά σου λόγια, bluesb. Μην τις φοβάσαι τις γαλλίδες. Αν και υποτιμημένες, είναι εξαιρετικές.